До Самайну залишилось

пʼятницю, 31 липня 2015 р.

Казка Ріаннон. Талія Тук


Багато казок забуто про мене. Однак кістки залишаються і залишаються правдою.

Я - Велика Висока Королева цього Світу й Потойбіччя, адже вони існують обабіч. Я - чорна і щедра земля, зелений луг, що живить лошат, затінений ставок, печера, прихована у пагорбі. Я - Біла Кобила, вирізана із крейди, чиє благословення приносить родючість полям, тваринам і жінкам; мої птахи співають над заходом пісні сну і пробудження, смерті й життя. Я - кістяно-біла Матір духів, до яких все повертається в свій час; і я - та, що розміщує насінини душ у черево нової матері, щоб було воно народженим.

Та багатьма шляхами кістки можуть падати.
Я - Біла Королева, яка втілює суверенітет Землі, і без мого благословення не зможе правити жоден король. Мого чоловіка прозвали "Рев Моря", адже Океан огортає цей Острів, як чоловік обіймає свою дружину. Мій син народжений між Реальностями; він - перший правитель острова, і це вгадується в імені острова навіть зараз.

Та багатьма шляхами кістки можуть бути прочитані.

Я - Королева Чоловіків в її соромі і болі, помилково звинувачена у вбивстві власної дитини. Чарівний світ забрав мого малолітнього сина, і в їх страху й зневірі я визнана винною у його смерті, хоча я невинна. У якості покарання я сиділа біля передніх воріт і я просила усіх, хто заходив у них, чи не осідлають вони мене, як кобилу, адже, якщо вони погодяться, я муситиму віднести їх на своїй спині у замок. Через декілька років мій син знайшовся і повернувся до мене; його залишили із лордом, обміняли на лоша із його стайні.

Та навіть у цій розповіді можуть бути знайдені кістки.

Хоча вони забули це, Кобила і досі моя; і лоша, і хлопчик - однаково мої діти. Я й досі - Матір і Королева; і світ між смертю й народженням, сном і активністю - мій. Хоча вони не пам'ятають цього, та я пам'ятаю.

"World Goddess Oracle" by Thalia Took
Переклад мій.

Немає коментарів:

Дописати коментар