До Самайну залишилось

четвер, 24 липня 2014 р.

Гера

The peacock complaining to Juno, 1881 Gustav Moreau

Приблизно тиждень тому в оракулі Т.Тук мені випала карта Гери. Її послання: "Я - повелителька всього, що моє". На перший погляд воно може видаватись дещо дивним. Адже зрозуміло, що власник справді володіє своєю власністю. Це було першим, що прийшло мені в голову, коли я прочитала це послання. Однак, коли я витягнула карту Гери, я була в ситуації, коли мені явно не хватало впевненості у власних силах.
"Я - повелителька всього, що моє." Це моє, воно належить мені і цього ніхто не в силах у мене відібрати. Справа в тому, що тут йдеться не лише про матеріальне володіння (або й зовсім не про це). Кожній людині притаманні певні якості, сильні сторони, чудові риси характеру і таланти. У кожного бувають хвилини сумнівів у власних силах. В такі моменти ми просто забуваємо про свої сильні сторони і акцентуємо увагу на недоліках. Хоча.. якщо подумати.. для чого називати якісь людські риси недоліками? Адже всіх нас створила природа саме такими, якими нам, впевнена, бути найкраще. Нашу зовнішність і наш внутрішній світ. Якщо ви вважаєте щось своїм недоліком - це не недолік, це недопрацювання (ну, наприклад, лінь - працювати і  працювати над нею треба :) ) або щось, що насправді може бути даром (просто ви не звідти дивитесь).
Послання Гери акцентує увагу на тому, щоб завжди пам'ятати, хто ти і якими силами володієш. Це далеке від самовпевненості і просто допомагає бути центрованою, тут і зараз, а ще - поважати себе.


Гера - дружина Зевса, про яку в першу чергу згадується, що Зевс Їй зраджував, а вона - страшенно ревнувала, мстилась його жінкам і їх дітям. Однак, що важливо, таке бачення Гери сформувалось набагато пізніше зародження самого культу. Її епітет - "волоока" та священна тварина корова вказують, можливо, на тотемічні корені цього культу. Від Її доторку до землі народжується чудовисько Тифон, що вказує на Неї як на хтонічне божество. Вона володіла силою ще до заміжжя з Зевсом, отже не Він наділив Її владою. З молока із Її грудей народилась наша галактика, Молочний Шлях. Гера - одна із 12 верховних  богів Олімпу. Вона владна, розумна й хитромудра. Те, як вона здатна повертати все на свою користь, гідне захоплення. Гера - покровителька жінок, пологів і вагітності, подружньої любові. Вона одна з небагатьох богинь, які супроводжують жінку на всіх етапах її життя.
На жаль, я не можу описати всього, що означає для мене зараз Гера. Вона чудова і гідна захоплення.
Дякую Тобі, Геро, за твої уроки.

Деякі символи Гери:
Загальні: Чумацький Шлях, пори року, діадема або тіара, лазні і ванни.
Священні тварини: павич, корова, орел.
Рослини: лілія, мак, кипарис, гранат, ірис, білі троянди, водяна лілія.
Пахощі: троянда, ірис, пачулі, мирра, жасмин.
Дорогоцінні камені і метали: срібло, перли, гранат, цитрин, діаманти, платина, бурштин.
Кольори: білий, синій, фіолетовий, рожевий, темно-зелений, срібний і сірий.

P.S. Бачила сьогодні оголошення, що загубилась собачка Гера. Біла з двома-трьома рудими плямками. Сподіваюсь, вона знайдеться.

Немає коментарів:

Дописати коментар