До Самайну залишилось

вівторок, 18 березня 2014 р.

Вітальний пост

Привіт! :)
Це мій перший блог і перший запис в ньому. Ще деякий час назад я вела декілька пабліків в мережі VKontakte - більшість я видалила, однак Обитель Лесной Ведьмы (vk.com/vedma.lesa) функціонує й досі. Проте займаюсь нею не я, а дві прекрасні Діви, які чудово з усім пораються.
Первісно мене "потягнуло" створити новий паблік, можливо, проект-зустріч із терміном на рік. Однак завжди важко обмежитись однією ідеєю та одним бажанням :) Довелося б знову множити різноманітні сторінки і пабліки. Щоденник-блог, власне, є ідеальним для моєї ідеї, оскільки 1. немає "лайків" і тисяч підписників, 2. особисто мені легше просто висловлювати думки, ніж давати інфу корисну, перш за все, для підписників, 3. зміна оточення.

Працюватимемо ми із богинями й, можливо, богами. Саме цей аспект мистецтва магії цікавить мене зараз найбільше (поряд з Огамом, звичайно ж :). Аналогічно до витягування знаків Огаму для характеристика нового дня (дякую Маші за ідею), я почала витягувати карти богинь із The Goddess Oracle. Це перша колода, яка мені сподобалась, із тих, які я змогла знайти в пошуку Google. Вона надзвичайно світла, легка і, немовби, випромінює світло. Так сталось, що карта і зображена на ній Богиня, вибрані на початку дня, дуже яскраво засвідчують тенденції, які будуть простежуватись згодом у моїй поведінці впродовж цього дня. Сьогодні це Інанна (http://www.hranajanto.com/goddessgallery/GGF-all.html) . 

Немає коментарів:

Дописати коментар