До Самайну залишилось

вівторок, 23 серпня 2016 р.

Казка Медузи. Талія Тук


Подивись. Я - монстр.

Подивись. Я - божевілля.

Подивись. Я - правда.

Подивись.

Я - безрозсудність, нерозривно пов'язана із розсудливістю. Я - приховане обличчя ясноокої; піднесіть Її шолом, побачте переплетені тіла змій. Я - монстр, що не може бути завойований чи переможений; ти не можеш позбутись мене, як не можна позбутись зворотнього боку монети.

Ти не хочеш розуміти, звичайно ж. Ти не хочеш знати мене. А чому ти повинна? Я - монстр, а монстри лякають. Отож, ти відвертаєшся від мене і повертаєшся до світла. Але чим більше ти відводиш погляд, тим сильнішою я стаю. Я сильна, дуже сильна. І мене не можна проігнорувати.

Схились до мене і я відкрию тобі секрет: це не моя потворність змушує людей кам'яніти, а ваш страх моєї потворності. Бо я - правда, і це те, що знаходиться за межами потворності і краси.

Це правда, аж до глибин я порушуватиму порядок твого життя, і це - благословіння. Бо те, що я руйную - просто страшний мир, який приходить, коли ти не дивишся.

Привчай очі до темряви, і дивись.

Джерело: http://www.thaliatook.com/AMGG/medusatale.php
Переклад мій.

Немає коментарів:

Дописати коментар