До Самайну залишилось

пʼятницю, 13 січня 2017 р.

Характеристика останньої сім'ї фед

Остання сім'я фед Огаму втілює стійкість. Це вирішальний момент, коли можливий рух у будь-якому напрямку. Феди можуть його задати, але вибір за нами. Згідно з огамічним календарем, на Колесі Року їм відповідають перший день року, два сонцестояння і два рівнодення. Це точки, що направляють рух Колеса, вони ж його оберігають. Вони освячені сонячним сяйвом і присутністю богів. При всьому цьому, як і всі феди Огаму, останні п'ять фед містять у собі й темні аспекти. 

Коротка характеристика останньої сім'ї:
A - Я - спокій в битві й рівновага.
O - Я - пагорбів вогні і палюче сонце.
U - Я - хміль цілунків і отрута.
E - Я - страху захист і опора.
I - кінець всього. Безчасся.

Немає коментарів:

Дописати коментар