До Самайну залишилось

четвер, 12 листопада 2015 р.

Третя сім'я фед

Переглядаю сьогодні все те, що вже було написане, і думаю про те, що заплановано. Такий вже другий місячний день) Водночас виокремилось бачення третьої сім'ї фед у своїй послідовності. Приводжу його нижче.

M - Я - в тінях лісу тихий шепіт,
G - Я - любощів міцні обійми,
Ng - Я - пісня, що холодить жили,
St - Я - біль твій й труднощі шляху,
R - Я бережно гойдатиму в останнім сні. Аж до пробудження.

Зараз виходить так, що перша сім'я спонукала до руху і вказувала шлях, друга - більше заманювала чи вела всередину (це теж рух, але "зворотний"), і ось тепер третя провела нас "найглибшими" і "найтемнішими" шляхами нашої свідомості, підсвідомості і незримого світу (а чи постійно нас підстерігала на цьому шляху). І весь цей рух привів нас до точки, де все закінчується і де невдовзі почнеться. Поки вісь не зітреться (слова Nuin). А згадуючи останнє, виходить так, що всі феди дуже гарно поєднуються і створюють щось на кшталт матриці або мережі. Четверту сім'ю А. Кісєльова описує як знаки, що знаходяться в конкретних точках Колеса Року: Перший день року (Ailm), Весняне рівнодення (On), Середина літа (Ur), Осіннє рівнодення (Eadha) та Останній день року (Ioho). Нагадую, що Зимове сонцестояння, Йоль, припадає на період Ruis.

Немає коментарів:

Дописати коментар