До Самайну залишилось

понеділок, 24 серпня 2015 р.

Казка Койольшаукі

Я бачила це раніше, аніж вона. До того, як рух привернув її погляд і вона подивилася вгору, я побачила його: одиноке перо, що падало до неї у спосіб, в який пера падати не повинні: з чіткою метою, непохитно, прямо до рук, складених на колінах. Воно було голубим, це перо, голубе, як небо на півдні, голубе, як шия колібрі, голубе, як дорогоцінність - голубе, як отрута, голубе, як паволока на очах мертвої жінки, - і воно поверталось додому, до неї, як прокляття. У той момент я побачила все це: дим і крики, розбрат і різанину, ряди голів і сердець, високих храмів і нескінченних воєн, і крові, що тече і тече, і тече.

Вони подивилась здивовано і протягнула руку.

І я зрозуміла, що, хоча вона - моя мати, хоча він - мій брат, хоча я не досягну успіху, у мене не було жодного вибору.

Я бачила, як вона взяла це перо і прийняла його у своє серце.

http://www.thaliatook.com/AMGG/coyolxauhquitale.php

Немає коментарів:

Дописати коментар