До Самайну залишилось

четвер, 25 вересня 2014 р.

Казка Калі. Талія Тук

Карта Калі з оракулу Храни Джанто


Я танцюю свій жахливий танець.

Я танцюю, і світи знищено.
Я танцюю, і зірки погашено.
Я танцюю, і Всесвіт розпадається на друзки.
Рухи моїх стегон викликають Потоп.
Кроки моїх ніг топчуть царства родів людських.
Найменший жест моєї руки спричинює народження цілого покоління мертвих дітей.
Я танцюю на мертвому тілі мого чоловіка, увішана гірляндами білих черепів. Я вбиваю у радісній люті і мій червоний язик впивається кров'ю демонів. Я знищую в екстатичній несамовитості, щоб прискорити тривання цього Світу.

Подивись в мої очі, побач безматеріальну порожнечу, час, що вже стався і ще прийде. Я та, що чорна,
чорна, як волога могила,
чорна, як дерево, спалене блискавкою,
чорна, як найтемніша печера, створіння якої народжуються без очей,
чорна, як океанські глибини,
чорна, як небо на фоні Сонця, зір й Місяця,
чорна, як Останнє й Перше.

І якщо ти цілісний, ти любитимеш мене і вітатимеш мене як найсправедлівішу коханку. Ти повинен вдихати вітер бійні, неначе то запах жасмину, спати серед склепного попелу, немовби на ложі, встеленому пелюстками троянд, з добротою посміхатись на усмішку голого черепа. Для Смерті немає нічого світяшого, аніж життя; і все, що починається, закінчиться.

http://www.thaliatook.com/AMGG/goddesses.php
Переклад мій. (с) Драгомира

Немає коментарів:

Дописати коментар